Manusia merancang dgn cita-cita,Allah merancang dgn cintaNYA
Assalamualaikum wbt..
Currently i'm at home,tomorrow i'll heading to Lendu back.Act x plan pun nk blik sbb final is really around the corner.But credit this to Ashee because gave me free ticket to pudu,rather than the ticket will burn,why not i take it.hehe..Plus teringat tazkirah Madam Maziah,my java lecturer and my program coordinator."Mesti minta ampun dan halalkan ilmu dari semua lecturers and friends and the most important is your parents-minta mereka doakan kejayaan cemerlang".Bak kata Madam juga,doa ibubapa sgt MAGIC!And at that time,saya yang mmg x merancang nak balik tiba2 terasa rindu kpd mak+abah membuak-buak.Bkn x boleh call mohon restu,tapi teringin sgt nak kucup tangan dan pipi mereka sblm ke imtihan nanti.Padahal baru je balik raya,x sampai sebulan lagi.Haishh...kuat betul la AURA ibubapa ni.
IMTIHAN Schedule~
30-Oct-09 08.30-11.30 English-Critical thinking BG08
02-Nov-09 09.00-11.00 Islam in Science&Technology BG09
05-Nov-09 09.00-12.00 Calculus 1 DEWAN BENDAHARA
06-Nov-09 08.30-11.30 OOPII-Java Programming YG02
11-Nov-09 09.00-12.00 Principles of Economics BG08
13-Nov-09 08.30-11.30 Operating System Concepts DEWAN SHAHBANDAR
Buat rakan seperjuangan, Imtihan tiba lagi. Selamat menempuhnya dengan penuh kesabaran.Moga-moga dengan rahmatNYA kita sama2 mendapat kecemerlangan gemilang.Strive+Struggle+Study because of Allah.Sbb kalau kita study utk exam semata-mata,lepas exam saya guarantee ilmu tu will disaappear..Bak kata Lintang-watak dalam Laskar pelangi:"Jangan pernah belajar menyerah!"
No comments:
Post a Comment
Comment! Coz i'll learn from yours:)