Salam people.
As the title, its a story about my two friends. Both are from KISAS.
Lama juga tak keep-in-touch dengan dua2 ni tup2 ada cerita masing2. ^_^
1st story
Her name is Nur Hidayah Abdul Aziz, The Best STPM 2010 candidate of Msia!!
Terkezut betul tiba2 muncul kat berita 7.45 Astro Awani malam tu. Patutlah malam tu rasa nak tunggu je berita tu sampai abis coz selalu2 nak tengok mukaAshwad je kejap. Hehx! :)
Dayah.. U senyap2 je ek.. Bawa CGPA 4 flat beb.. Then kelam-kabut la call her hp but unfortunately ms.operator tolong jawabkan: 'The number u hav called is not in service.' Haila..
Then tak tau nak buat apa,terus buat announcement kat group 3K@FB memang over-excited lah nak bgtau semua orang.. Minta num Dayah kat semua.. Fortunately eqa Abran ada.. Terus call Dayah~ Dayah sendiri pun speechless, dia pun terkejut yang amat.. Hehe,lawak la Dayah ni..
As the title, its a story about my two friends. Both are from KISAS.
Lama juga tak keep-in-touch dengan dua2 ni tup2 ada cerita masing2. ^_^
1st story
Her name is Nur Hidayah Abdul Aziz, The Best STPM 2010 candidate of Msia!!
Terkezut betul tiba2 muncul kat berita 7.45 Astro Awani malam tu. Patutlah malam tu rasa nak tunggu je berita tu sampai abis coz selalu2 nak tengok muka
Dayah.. U senyap2 je ek.. Bawa CGPA 4 flat beb.. Then kelam-kabut la call her hp but unfortunately ms.operator tolong jawabkan: 'The number u hav called is not in service.' Haila..
Then tak tau nak buat apa,terus buat announcement kat group 3K@FB memang over-excited lah nak bgtau semua orang.. Minta num Dayah kat semua.. Fortunately eqa Abran ada.. Terus call Dayah~ Dayah sendiri pun speechless, dia pun terkejut yang amat.. Hehe,lawak la Dayah ni..
SBT kat hujung nama KISAS tu tau tak stand for what?
Haa.. its for 'Sekolah Berprestasi Tinggi'
Haa.. its for 'Sekolah Berprestasi Tinggi'
2nd story
Its about my dormmate for 2 years, Noor Syakirah Rosli. Strolling down memories dengan dia ni memang banyak la al-kisah..
Cerita dia apa pulak?? She was married!! Dak kicik ni dah jd isteri orang..
I was so freaked out when Sapphire told me that "Wei,ang tau Syak yg sketsa sekali ngn aku tu nikah malam ni?" HOHOhoho (O-o)...
Long time no see tup2 berita mengejut lagi. Haila.. I was not on9 FB that day,padahal petang tu the news spreaded @ alkis Gen52 group. Semua orang da tau kott..
Syak was the very 1st of our batch who's getting married~ Pencetus! kui3.. Who next??
Its about my dormmate for 2 years, Noor Syakirah Rosli. Strolling down memories dengan dia ni memang banyak la al-kisah..
Cerita dia apa pulak?? She was married!! Dak kicik ni dah jd isteri orang..
I was so freaked out when Sapphire told me that "Wei,ang tau Syak yg sketsa sekali ngn aku tu nikah malam ni?" HOHOhoho (O-o)...
Long time no see tup2 berita mengejut lagi. Haila.. I was not on9 FB that day,padahal petang tu the news spreaded @ alkis Gen52 group. Semua orang da tau kott..
Syak was the very 1st of our batch who's getting married~ Pencetus! kui3.. Who next??



who's next? ngee.
ReplyDeletekitaorg satu batch dengan shak kat sini pun duk usik2 sape plak yg ke 4. shak dgn hubby dia pasangan yg ke 3 (=
ouh.. kat sana kira lg maju kan.. kui3.. mabruk2..
ReplyDeleteyg sampai jodoh la yg akan menyusul.. who knows? Ntah2 zati.. ehem2(^_^)