Honestly memang excited habis nak tengok Harry Potter kali ni. 1stly sebab this is the last of the series. Ha, we've grown up dengan Harry Potter, at last habis juga. Mati juga the You-Know-Who tu kan. hee.. Tapi sedih juga dah habis franchise tip-top ni. After all, Happy ending:) Gelak sakan tengok the trio dah jadi parents. kui3.
2ndly, yang buat excited sangat ialah sebab nak jumpa sahabat lama. Memang lama dah tak berjumpa, 4 tahun ada. Rindu.. Farihah sampai je Malaysia terus chat dekat IM sampai terlelap depan lappy and siap booked dia ajak jumpa.. Dan biasalah kalau dah jumpa kawan lama, habis selongkar kisah lama. Happy happy! Ada lagi Happy bila dapat buku hadiah dari Farihah dengan few words yang buat diri ni rasa sangat best!!
"ukhwah fillah abadan abada.."


No comments:
Post a Comment
Comment! Coz i'll learn from yours:)