Salam people and very 'fresh' morning to all
Mulakan pagi dengan senyuman.. =)
Senyuman itu

My Bestie, Hakimah is leaving Msia, back to Egypt.. Flight pukul 10a.m now dah check-in. Baru sekejap tadi dia sms. Balik sebab memang kena baliklah coz 26/3 her class will start back after spending lama juga di Msia ni since 'cuti revolusi' hari tu kan.. =) Hakimah ni kira kawan yang aku yang paling terror lah coz dalam balik kali ni je dah 2x datang melawat aku kat UiTM Shah Alam ni.. Terharu2.. Ada rezeki next time nak pergi melawat seorang lagi bestie kitorg, Syafiqah dekat Tronoh(UTP). Tapi tunggu Kimah balik pulak time raya nanti. Insyaallah..
Babe, selamat menyambung perjuangan to be a 'Doktor Muslimah'. Aku sayang kau,always. Kita fighting sama-sama deh, doakan kejayaan bersama sokmo.. Amin..
Babe, selamat menyambung perjuangan to be a 'Doktor Muslimah'. Aku sayang kau,always. Kita fighting sama-sama deh, doakan kejayaan bersama sokmo.. Amin..
Have a safe 'journey'.. Till then,meet again..
No comments:
Post a Comment
Comment! Coz i'll learn from yours:)