Salam people..
What a hectic week actually.Busy..dgn list homework bjela2+assignments bkajang2...Meeting queue x putus-putus..-_-
Unpack done. Basuh baju done. Tengah di jemuran. Ouh.. Hari khamis was so cool with the clan - CS2254B. Join trip kelas orang, seronok jugak=)
So many words floating in my head nak cerita betapa bestnya trip ke PD kat Blue Lagoon exactly,tempat ni not bad.. Bersih n x crowded sangat,pergi PD ni since fikir nak balik rumah coz tiba2 will be one day off electricity in UiTM tp nak balik rumah minta ampunlah kalau hari raya Thaipusam ni. Even if orang kat Gombak pun time perayaan ni mmg x boleh nak keluar. Nahas. Jammed!
I've So many words to say.. Credit to the clan - Tasya,Baain,Az,Paei,Ash. bawa saya main d pantai, mandi d laut,wah, imagine la reaction ZZ time tu...^.^ Strolling down the memories.. dulu time study kt Melaka selalu juga ke laut - Pengkalan Balak tapi x pernah berendam,celup2 kaki je. Last time mandi laut time kicik2 dolu2 lah. But yesterday semua terendam. Hehx! Terapung atas air..^_^ Seronoknya.. ::Mind relaxer:: Ouh,the clan plan so nice, siap ada bbq lagi. Makanan n minuman banyak.. And ZZ ni hanya makan-main-makan-mandi-makan je.. Because they said im a guest. Haha!
Sebenarnya sy sgt letih+ngantuk tak cukup tidur siapkan proposal Image Processings sampai pagi sbb nak ikut ke PD punya pasal.. Start buat pun dan midnite,coz before tu jadi miss emcee kt Program surau and after that ada Annual Grand Meeting Sahabat Surau.. Dalam keta mula2 mcm sober je tp bila dah sampai.. Tiba ZZ pun jadi energetic balik! Hee.. Jalan2 kat tepi pantai mmg cool kan.
Sebenarnya sy sgt letih+ngantuk tak cukup tidur siapkan proposal Image Processings sampai pagi sbb nak ikut ke PD punya pasal.. Start buat pun dan midnite,coz before tu jadi miss emcee kt Program surau and after that ada Annual Grand Meeting Sahabat Surau.. Dalam keta mula2 mcm sober je tp bila dah sampai.. Tiba ZZ pun jadi energetic balik! Hee.. Jalan2 kat tepi pantai mmg cool kan.
strolling at d beach..
boating around Blue Lagoon with Banana boat..
Playing teng2 and frisbee..
looking over Sand Castles..
Having Sunsets..
Subhanallah..cantiknye ^_^
boating around Blue Lagoon with Banana boat..
Playing teng2 and frisbee..
looking over Sand Castles..
Having Sunsets..
Subhanallah..cantiknye ^_^


No comments:
Post a Comment
Comment! Coz i'll learn from yours:)