Setiap kali lihat wajah abah, aku sentiasa tanam tekad untuk jadi seperti abah yang sangat rajin; mak cakap mak beruntung sangat kahwin dengan abah sebab abah sangat rajin menolong. Bagi aku, abah 'Raja Lawak' aku. Tak pernah layan Raja Lawak kat tv tu sebab abah adalah yang terbaik..! Time kiddy dulu Setiap kali abah balik je kerja mesti ada cerita lawak yang abah dapat dari tempat kerja(kut). Dan yang paling kecik dalam rumah,aku dan adik lah yang tak sabar nak dengar, padahal abang2 dan kakak2 kata cerita tu dah banyak kali abah ulang. Kalau agak2 dah boring, request cerita humor lain kat abah. Haha. Sampai sekarang pun abah selalu bercerita, kat cucu2 dia pulak! Abah memang suka layan kids, sampai cucu2 kalau tak jumpa abah walau seminggu mesti tak sah! Aku yang dengar sekali pun still akan tergelak. Recall balik sangat banyak benda kelakar dapat dari abah.
Abah.. Abah.. Thanx a lot abah 4 everything that u've did for me.
These few words definitely won't justify your sacrifice. But i'll make sure i'll be ur solehah girl, Abah. Allah's Willing..
Allahumaghfirlana zunubana wa liwalidayna warhamhuma kama robbayaana soghiro. Ameen..

No comments:
Post a Comment
Comment! Coz i'll learn from yours:)