Wednesday, June 8, 2011

P for 'Peace for Palestin..!'

Assalamualaikum fellas ..!

Time flies. Mr.Rejab pun sedang berjalan meninggalkan kita detik demi detik..

Rasa sangat jual-ikan la (selfish) kalau tak share sesuatu keluaran Turki baru-baru ini.

Its a movie rentetan peristiwa 'Mavi Marmara'. Tau kan tentang tu?
As a Muslim, mesti kena tahu - wajibun! Untuk merasai keperitan rakyat Palestin - A MUST.
Plus, Valley Of The Wolves Palestine == Its a MASTERPIECE !


Tengok kat mukabuku ramai yang suggest to watch this movie, then cepat-cepat lah cari source untuk download-tapi sangat kuciwa dengan hasil download, sakit mata nak tengok, at last tengok thru u-tube ni, lagi cantik!

Im done with it and im sooo touched! Tengok dengan kiddos of the house ni mula-mula tak dapat concentrate juga, then masing-masing terdiam. And what was more surprised me when ada yang menitiskan air mata. Allah Allah.. Kanak-kanak, sangat lembut hatinya..

Several screen-shots yang sangat mengetuk hati.

Guys, nak pesan: ambil saja yang jernih dan buang saja yang keruh.

p.s : Wondering if setiap 7 orang "share" muvi ini dan setiap 7 orang itu masing-masing ada 7 orang and so forth. It'll be so fast.. Jom sebarkan BENDA BAIK. :-) Moga Allah Redha.~

No comments:

Post a Comment

Comment! Coz i'll learn from yours:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin